Sekretariat

SEKRETARIAT

1.    Hovudsekretariat og informasjon i foajé m/resultatservice og kampoppsett. Alle henvendelser her.
Her vert event. byte av /ekstra utdeling premiar og lager av arrangørgensarar m.m..

2.    Salen oppdelt i tre sekretariat (AB og C). Sekretariat C midt på flaggvegg.  A på midtstrek mot klatrevegg og B på midtstrek mot skiljevegg A. Ekstra sekretariat Bane B til bruk på oppvisningskamp styrer også start stopp alle kampar (bruker klokke på langveggen) og til bruk for spaekertjenesta. Ekstra resultatservice her på hovudtavle kun i finalane. Alle kampar startar/stoppar samstundes. Ingen fratrekk eller tillegg i tid.

3.    Ein hovudansvarleg kvart sekretariat med to medhjelparar.

Arbeidsoppgåver:

                -Kampavvikling i f. kampoppsett m/resultattavle.

                -Registrera resultat og levera desse til hovudsekretariat i foaje.

                -Kontroll med spelarbyte og ekstra spelarar i lag med dommarar.

                -Medisinskrin ved kvart sekretariat.

                -Kampballar handball og fotball.

                -Overtrekksvestar 2×8 stk i to størrelser.

                -Lag nemnd først spelar i grønt på klokkeside

   
4. Uforutsette ting eller saker som dukkar opp som ikkje er avklart på førehand skal takast opp ved hovudansvarleg opplegg eller hovedsekretariat/info.

5. Skader på spelarar eller andre som ikkje ansvarleg kvart sekretariat kan hjelpa til med skal med ein gang meldast frå til hovudsekretariatet i foajéen som har rutiner for korleis dette skal handsamast.

Aktivitetar

Valestrandsmarka Rundt
Juleløp torsdag 2. juledag 26. desember kl. 12.00.
16 okt
Valestrandsmarka Rundt
Nyttårsløp tysdag 31. desember kl. 14.00.
16 okt