Kampansvar 2021/2022
ARRANGØRDAGBOK
Her er oversikt over hvilke lag som har ansvar for å skaffe folk til hjemmekampene våre. Det er kontaktpersonen som sørger for at det alltid er nok folk. Håper at foreldrene er villige til å stille opp når de blir spurt vi er avhengig av deres hjelp.
Trenger to personer til sekreteriatet og tre/fire personer til kjøkken/kiosk/billettsalg/fairplayvert til hvert arrangement.
Ved langvarige arrangement kan foreldrene dele skiftet opp som de selv ønsker.
Ligger gule vester på rommet oppe med KAMPVERT på ryggen. Alle benytter disse.
OSTERØYHALLEN 2021/2022
DATO | LAG | OPPMØTE | PERSONER | ANT. KAMPER | OPPSTART 1. KAMP | TYPE KAMPER |
SØN 13.03.2022 | J15 | 12:50 | 5 | 2 | 13:50 | J16 Damekamp |
SØN 27.03.2022 | G11 | 10:00 | 5 | 3 | 11:00 | G11 |
SØN 02.04.2022 | G11 | 10:00 | 5 | 4 | 11:00 | G11 |