Om Osterøy I.L. | Grasrotandel-nr: 975 682 447

Kampansvar 2021/2022

ARRANGØRDAGBOK

Her er oversikt over hvilke lag som har ansvar for å skaffe folk til hjemmekampene våre. Det er kontaktpersonen som sørger for at det alltid er nok folk. Håper at foreldrene er villige til å stille opp når de blir spurt, vi er avhengig av deres hjelp.

Trenger to personer til sekreteriatet og tre/fire personer til kjøkken/kiosk/billettsalg/fairplayvert til hvert arrangement.

Ved langvarige arrangement kan foreldrene dele "skiftet" opp som de selv ønsker.

Ligger gule vester på rommet oppe med "KAMPVERT" på ryggen. Alle benytter disse.


OSTERØYHALLEN 2019/2020

 

DATO LAG OPPMØTE PERSONER ANT. KAMPER OPPSTART 1. KAMP TYPE KAMPER
SØN 26.09.2021 J15 13:50 6 2 14:55 J16, J17-20
FRE 08.10.2021 STYRET 18:00 2-3 1 19:00 Damekamp
TOR 21.10.2021 STYRET 19:00 2-3 1 20:00 Damekamp
SØN 24.10.2021 G11 10:00 6 5 11:00 J11
SØN 24.10.2021 STYRET 16:00 2-3 1 17:00 Damekamp
SØN 31.10.2021 STYRET 11:00 2-3 1 12:00 Damekamp
SØN 07.11.2021 J17-20 10:40 6 2 11:40 J16, J17-20
SØN 27.11.2021 J15 11:15 6 2 12:15 J16, J17-20
FRE 03.12.2021 J17-20 19:30 2/3 1 20:30 J17-20
LØR 15.12.2021 J10 09:00 6 4 10:00 J10
LØR 15.12.2021 J15 13:00 1 1 13:25 J16